Wednesday, March 2, 2011

hari ini,esok dan seterusnya

Kapan lagi aku bicara cinta
Setelah sekian lama pudar di
telan masa
Pada siapa lagi luka ini akan ku
beri
Setelah sekian banyak hati
menolaknya
Isak tangis tak mampu
membuka matanya
Bidikkan panah telah meluncur
setiap detik
Melesat jatuh tepat di tanah
asmara
Hari ini aku ragu akan aroma
asmara
Apakah esok akan sama?
Atau aku akan menolak akan
rasa itu?
Kita telah sampai di
persimpangan jalan
Aku akan melangkah ke kanan
Sedangkan kau akan melangkah
ke kiri
Di sini saat terakhir bagi kita
sebelum kita melaju ke arah
masing-masing
Sebutkan kata cinta untuk yang
terakhir
Mungkin kata, di mana kita akan
selalu ingat
Kalau aku boleh jujur aku masih
cinta kamu
Tapi, ada hal yang tak dapat
satukan cinta di antara kita
Maka dari itu mulai hari ini ,esok
dan seterusnya
Kita pilih jalan masing-masing
selamat tinggal kasih
Seuntai kata terakhir untuk mu
sampai jumpa cinta yang baru

No comments:

Post a Comment

comment disini